Workshopy a kurzy

Mindful Stress

Management

Objevte, jak v práci zažívat méně stresu a více úspěchu a spokojenosti.

Trénink bdělé pozornosti (angl. mindfulness) výrazně snižuje stres. Pomáhá úspěšně zvládat příval denních aktivit. Rozvíjí spolupráci v týmech, tvůrčí myšlení a leadership. Pomáhá objevit vnitřní prostor klidu, ve kterém můžeme obnovit svoje síly, tvořivost, fokus a radost z toho, co děláme.

Trénink mindfulness snižuje stres, zlepšuje spolupráci v týmech, tvůrčí myšlení a leadership.

Program a témata

  • Redukce stresu. Využití mindfulness technik při snižování stresu. Jak zvládat náročné situace s chladnou hlavou. Jak dobře hospodařit se svojí energií. Jak předejít vyhoření.
  • Nácvik základních mindfulness technik. Vědomé dýchání (mindful breathing), protistresové dýchání, body scan, technika STOP. Rychlé techniky ke každodennímu užití.
  • Pozornost, fokus, koncentrace. Pozornost je váš nejvzácnější zdroj. Jak se bránit vyrušení, ztrátě pozornosti a koncentrace. Jak vědomě pracovat s pozorností. Praktické techniky pro posílení síly pozornosti a koncentrace.
  • Mysl. Jak úspěšně zvládat negativní myšlenky (starosti, obavy, pochybnosti...). Jak svoje myšlení přeorientovat od problémů k řešením. Jak přejít od myšlenkových automatismů k tvořivému a produktivnímu myšlení.
  • Tělo a emoce. Využití tělesného vnímání a bdělé pozornosti při zvládání náročných emocí. Posílení stability, rovnováhy a ukotvení v realitě. Rozvíjení emoční inteligence pomocí mindfulness technik.
  • Mindfulness a kreativita. Jak si zachovat čerstvou a svěží mysl. Jak se bránit pracovní rutině a vyjetým kolejím. Jak vnímat to nové a inspirující v každodenní zkušenosti.
  • Jak lépe prožít pracovní den. Konkrétní způsoby, jak vnést bdělou pozornost (mindfulness) do každodenního pracovního i osobního života.

Přínosy kurzů

Odolnost proti stresu

Naučíte se řadu účinných protistresových postupů a technik.

Fokus a soustředění

Trénink posiluje schopnost koncentrace a odolnost proti rušivým vlivům.

Osobní produktivita

Trénink zlepšuje pozornost, paměť a schopnost sebeřízení.

Vnitřní stabilita

Budete umět efektivně zpracovat stresující myšlenky a emoce.

Motivace a spokojenost

Zažijete více spokojenosti i ve zdánlivě všedních každodenních situacích.

Týmová spolupráce

Trénink podporuje dobrou komunikaci a spolupráci v týmech.

Formáty kurzů

  • Půldenní kurz (ochutnávka tréninku mindfulness)
  • Jednodenní kurz (základní kurz Mindful Stress Management)
  • Cyklus setkání (ideální pro dosažení hlubšího a trvalejšího efektu)
  • Kombinace živého kurzu a online tréninku

Potřebujete více informací? Chcete se domluvit na konání kurzu ve vaší firmě?

Pošlete zprávu nebo zavolejte: +420 602 885 857 (Jiří Sobek).

"Bdělá pozornost (mindfulness) transformuje život člověka."

Dr. Daniel Siegel, psychiatr a neurobiolog, UCLA

Lektor

Jiří Sobek

Techniky, se kterými se seznámíte v tréninku, používám již mnoho let. Zjistil jsem, že mi pomáhají lépe zvládat různé situace, které jsou někdy náročné a dávají mi zabrat. Například když se mi něco nedaří v práci, při výchově dětí, při komunikaci s partnerkou, při ježdění na koni. Nebo když začínám tiše zuřit při čekání v dlouhé frontě v supermarketu nebo v dopravní zácpě.

Tyto techniky učím lidi na kurzech na téma stress management, time management a burnout syndrom. Většinu lidí tyto techniky baví a pomáhají jim. Proto jsem připravil tento videoprogram.A něco o mně? Původem jsem pedagog, roky jsem pracoval jako manažer a ředitel v neziskovém sektoru, poslední dobou se věnuji lektorování ve vlastní firmě. Absolvoval jsem výcvik Gestalt přístup v osobním a pracovním kontextu, výcvik v koučování Gestalt Essence a další sebezkušenostní programy. Mám za sebou řadu retreatů zaměřených na trénink mindfulness.

Trénink mindfulness je šance, jak pro sebe udělat něco opravdu užitečného. O tom jsem pevně přesvědčený. Přeji vám, aby byl pro vás online trénink co největší přínos. A rád se s vámi samozřejmě uvidím i na živém kurzu!

Názory účastníků kurzů