Mindful Stress Management Online

7 týdenní intenzivní program

Nastartujte ve svém životě hluboké a trvalé změny.

Máte pocit, že vám práce a povinnosti přerůstají přes hlavu? Máte toho moc, nestíháte, nevíte, kam skočit dřív? Úkoly a problémy se na vás valí ze všech stran a vám docházejí síly? Potřebujete si vyčistit hlavu? Dostat ze sebe napětí? Nabrat novou energii?

V sedmitýdenním intenzivním programu objevíte nový způsob, jak zvládat náročné situace bez zbytečného stresu. Naučíte se, jak se nenechat pohltit starostmi a problémy. Jak si nenosit práci v hlavě domů. Jak respektovat své vlastní hranice. Jak si udržet duševní pohodu a nadhled.

„Vlny nezastavíte, ale můžete se naučit surfovat."

Dr. Jon Kabat-Zinn, zakladatel programu Mindfulness-Based Stress Reduction

Co se naučíte

  • Základní i pokročilejší mindfulness techniky
    Důkladně se seznámíte s technikami zaměřenými na dech, tělo a pohyb, myšlení, emoce a smysly. S pomocí doprovodných audionahrávek budete trénovat techniky delší (10 - 15 min.) i kratší (3 - 5 minut).
  • Jak efektivně snižovat stres
    Naučíte se využívat mindfulness techniky při snižování stresu. Objevíte, jak zvládat náročné situace s chladnou hlavou. Jak dobře hospodařit se svojí energií. Jak předejít vyhoření.
  • Jak posílit pozornost, fokus a koncentraci
    Pozornost je váš nejvzácnější zdroj. Naučíte se, jak se bránit vyrušení, ztrátě pozornosti a koncentrace. Jak vědomě pracovat s pozorností. Vyzkoušíte si praktické techniky pro posílení pozornosti a koncentrace.
  • Jak zacházet se stresujícími myšlenkami
    Naučíte se, jak úspěšně zvládat negativní myšlenky, starosti, obavy. Jak své myšlení přeorientovat od problémů k řešením. Jak přejít od myšlenkových automatismů k tvořivému a produktivnímu myšlení.
  • Jak zpracovat silné a nepříjemné emoce
    Zjistíte, jak využít tělesné vnímání a bdělou pozornost při zvládání náročných emocí. Budeme se věnovat posílení stability, rovnováhy a ukotvení v realitě. Rozvíjení emoční inteligence pomocí mindfulness technik.
  • Jak s pomocí mindfulness probudit kreativitu
    Objevíte, jak si zachovat čerstvou a svěží mysl. Jak se bránit pracovní rutině a vyjetým kolejím. Kde hledat nové nápady a originální řešení. Jak vnímat to nové a inspirující v každodenní zkušenosti.
  • Jak lépe a produktivněji prožít pracovní den
    Ukážeme si konkrétní způsoby, jak vnést bdělou pozornost (mindfulness) do každodenního pracovního i osobního života. Získáte řadu návodů a tipů, které můžete využít v běžných každodenních situacích.

Názory účastníků

Kurz byl skvělý. Pro mě i tím, že byl výstižný právě pro mou současnou situaci. Životní i pracovní... Vaše video návody mají nějakou zvláštní přesvědčivost, takže se k nim teď takřka denně vracím.

Olga Ulrychová

Po sedmi letech na rodičovské dovolené budu nastupovat do nové práce. Váš kurz mi pomohl uklidnit se, vyčistit si hlavu a kdykoliv mě přepadne stres, tak se hned vracím k vašim technikám, které mi pomáhají.

Jana Kostková

Je naprosto skvělé, že video nebo doprovodnou nahrávku si mohu kdykoliv a téměř kdekoliv otevřít i v telefonu. Zabere to opravdu jen pár minut času a pomůže mi to na X hodin.

Magdalena Maxová

Váš online kurz mi velmi pomohl v nástupu do nového školního roku, neboť pracuji jako učitelka na základní škole. Pro mě byly kurzy přínosem, probíhaly stručně a názorně.

Alena

Líbí se mi, že v kurzu jsou techniky hezky popsány, sestaveny okomentovány. Videa působí příjemně, jsou věcná a přiměřeně dlouhá. Děkuji Vám.

Petra Kurendová

Jsem klidnější, uvolněnější a spokojenější sama se sebou. Cítím na sobě rozdíl, velmi mi to pomáhá.

Marina Perovič

Odnáším si pocit klidu v celém těle. Nikdy bych nevěřila, co dokáží pouhé tři minuty. Zvláště jak zklidní rozbouřené emoce. Opravdu jsem byla dost naštvaná a po cvičení tento pocit úplně zmizel a já se cítila vyrovnaná a v pohodě.

Dana K.

Váš kurz je super. Pracuji ve zdravotnictví na jednotce intenzivní péče. A vaše lekce mi navozují pocit klidu, který po některých směnách ráda vyhledám.

Markéta H.

Váš kurz mi pomohl opravdu moc. Ani bych nevěřila, co vše může změnit pár minut. Děkuji.

Dana K.

Co vás čeká

Celý program je rozvržený na sedm týdnů. Je úplně na vás, kdy začnete a jak rychle budete postupovat. Ke všem materiálům se můžete vracet celý rok.

  • 7 intenzivních lekcí: každý týden vás čeká jedno klíčové téma
  • 21 relaxačních audionahrávek (celková délka 95 min.)
  • 17 výukových videí (celková délka 135 min.)
  • 3 relaxační videonahrávky (celková délka 15 min.)
  • 7 e-booků (ke každé lekci jeden)
  • Online podpora v době tréninku
  • Neomezený přístup ke všem materiálům po dobu 1 rok

Přínosy programu

Budete výrazně odolnější proti stresu

Budete umět efektivně zpracovat stresující podněty, myšlenky a emoce.

Zlepší se vaše soustředění a fokus

Trénink posiluje schopnost koncentrace a odolnost proti rušivým vlivům.

Vaše osobní produktivita vzroste

Trénink zlepšuje kreativitu a schopnost efektivního sebeřízení.

Vaše tělo pookřeje a bude fungovat lépe

Trénink účinně odbourává stres a zlepšuje řadu tělesných funkcí.

Budete cítit více pohody a spokojenosti

Zažijete více spokojenosti i ve zdánlivě všedních každodenních situacích.

Vaše komunikace a vztahy budou ještě lepší

Trénink pozitivně ovlivní vaše vztahy v práci i s vašimi blízkými.

Těším se na vás

Jiří Sobek, autor programu

Techniky, se kterými se seznámíte, učím lidi již více než deset let na kurzech zaměřených na stress management, time management a prevenci vyhoření. Sám tyto techniky používám téměř každý den. A velice mi prospívají.

Původní profesí jsem speciální pedagog. Učil jsem děti ve škole, pracoval jsem s lidmi s postižením, působil jsem jako manažer i ředitel neziskové organizace, věnoval jsem se sociálnímu i běžnému podnikání. Se stresem jsem sám různě zápasil a vyzkoušel jsem spoustu různých protistresových postupů a technik.

Trénink mindfulness u mě jednoznačně zvítězil. Dr. Daniel Siegel říká, že mindfulness transformuje lidský život. Z vlastní zkušenosti musím říct, že je to pravda.

Mám za sebou výcvik v Gestalt přístupu v osobním a pracovním kontextu a výcvik pro kouče Gestalt Essence. Účastnil jsem se řady retreatů zaměřených na trénink mindfulness. Ale nejlepší učitelé mindfulness jsou pro mě mí dva synové a můj kůň Nero.

V nahrávkách k jednotlivým technikám vás provází herečka Klára Issová. Moc jí tímto děkuji!

Z tréninku mindfulness budete mít prospěch nejenom vy. Výsledky ocení i kolegové v práci nebo vaši blízcí. Tak jim udělejte radost!

Objednávka

Na zakoupený online program poskytujeme 100% záruku kvality a spokojenosti. Pokud do 30 dnů od zaplacení usoudíte, že program pro vás není to pravé, vrátíme vám peníze v plné výši zpět.

Pro online platby využíváme zabezpečenou platební bránu GoPay.

  • Po odeslání objednávky a provedení úhrady vám e-mailem zašleme přístupové údaje.
  • Do programu budete mít přístup z jakéhokoliv počítače, tabletu či chytrého telefonu.
  • Můžete si zvolit jakýkoliv čas. Můžete začít hned nebo později.
  • Ke všem materiálům budete mít neomezený přístup po dobu jednoho roku.
  • Pokud potřebujete více informací, napište. Kontaktní formulář najdete dole na této stránce.