5 kroků ke klidu, pohodě a uvolnění

Úvodní miniprogram zdarma

Vítejte!

V úvodním miniprogramu si vyzkoušíte několik rychlých a účinných mindfulness technik. Vydejte se na cestu od stresu a napětí ke klidu a uvolnění.

Dýchejte. Osvoboďte

svůj dech.

Zastavte se.

Vnímejte sami sebe.

Dávejte si pozor,

na co myslíte.

Naplno přijměte,

co právě cítíte.

Síla je

v opakování.

„Když se vrátíme zpět do přítomné chvíle, zjistíme, že mnoho podmínek nutných pro štěstí již okolo nás existuje."

Thich Nhat Hanh

Mindfulness: síla bdělé pozornosti

7 týdenní online program vám pomůže jít do hloubky. Objevíte vnitřní zdroje klidu a vyrovnanosti. Zjistíte, že s klidnou hlavou je život snadnější a radostnější.

Zjistíte, jak může všímavost a bdělá pozornost proměnit váš život.

Naučíte se, jak s pomocí dechu účinně snížit stres a obnovit ztracený klid.

Navážete hlubší spojení s vlastním tělem a budete lépe vnímat jeho signály.

Objevíte, jak se uvolnit a relaxovat za chůze a jak kráčet k cíli beze spěchu.

Natrénujete si, jak přerušit spirálu stresujících a negativních myšlenek.

Naučíte se, jak zpracovat a zvládnout silné a rozbouřené emoce.

Objevíte, jak zažívat více radosti a uspokojení v každodenním životě.

Naučíte se, jak v průběhu dne rychle obnovit soustředění a energii.

12 mindfulness technik

Užijte si klidnou chvíli každý den. Vyzkoušejte, která technika vám vyhovuje nejlépe.

3 protistresové bubliny

Nechte se unášet rytmem svého dechu. Každý nádech vám přináší novou energii. Každý výdech je příležitost k uvolnění.

Ohlasy účastníků

Kurz byl skvělý. Pro mě i tím, že byl výstižný právě pro mou současnou situaci. Životní i pracovní... Vaše video návody mají nějakou zvláštní přesvědčivost, takže se k nim teď takřka denně vracím.

Olga Ulrychová

Po sedmi letech na rodičovské dovolené budu nastupovat do nové práce. Váš kurz mi pomohl uklidnit se, vyčistit si hlavu a kdykoliv mě přepadne stres, tak se hned vracím k vašim technikám, které mi pomáhají.

Jana Kostková

Je naprosto skvělé, že video nebo doprovodnou nahrávku si mohu kdykoliv a téměř kdekoliv otevřít i v telefonu. Zabere to opravdu jen pár minut času a pomůže mi to na X hodin.

Magdalena Maxová

Váš online kurz mi velmi pomohl v nástupu do nového školního roku, neboť pracuji jako učitelka na základní škole. Pro mě byly kurzy přínosem, probíhaly stručně a názorně.

Alena

Líbí se mi, že v kurzu jsou techniky hezky popsány, sestaveny okomentovány. Videa působí příjemně, jsou věcná a přiměřeně dlouhá. Děkuji Vám.

Petra Kurendová

Jsem klidnější, uvolněnější a spokojenější sama se sebou. Cítím na sobě rozdíl, velmi mi to pomáhá.

Marina Perovič

Odnáším si pocit klidu v celém těle. Nikdy bych nevěřila, co dokáží pouhé tři minuty. Zvláště jak zklidní rozbouřené emoce. Opravdu jsem byla dost naštvaná a po cvičení tento pocit úplně zmizel a já se cítila vyrovnaná a v pohodě.

Dana K.

Váš kurz je super. Pracuji ve zdravotnictví na jednotce intenzivní péče. A vaše lekce mi navozují pocit klidu, který po některých směnách ráda vyhledám.

Markéta H.

Váš kurz mi pomohl opravdu moc. Ani bych nevěřila, co vše může změnit pár minut. Děkuji.

Dana K.

Co vás čeká

0

RELAXAČNÍCH AUDIONAHRÁVEK

Mindfulness techniky kratší i delší pro vás namluvila Klára Issová (celkem 95 min.)

0

DOPROVODNÝCH VIDEÍ

Za pomoci videí si mindfulness techniky snadno osvojíte a přijdete jim na chuť (celkem 135 min.)

0

POHODOVÝCH DNÍ

A nejen to. Ke všem videím a nahrávkám budete mít neomezený přístup celý rok.

Co vám program přinese

Odolnost proti stresu

Náročné situace budete zvládat efektivně a s nadhledem.

Lepší soustředění

Budete koncentrovanější a odolnější proti rušivým vlivům.

Pružnější myšlení

Naučíte se, jak přerušit spirálu stresujících myšlenek.

Emoční stabilita

Objevíte, jak co nejlépe zpracovat nepříjemné emoce.

Lepší vztahy

Rozvinete svoji emoční inteligenci a schopnost empatie.

Růst spokojenosti

Najdete nové zdroje energie, tvořivosti a spokojenosti.

Trénink mindfulness je jeden z nejúčinnějších způsobů snižování stresu. Efekt tréninku je prokázán řadou vědeckých výzkumů.

Těším se na vás

Techniky, se kterými se seznámíte, používám již mnoho let. Zjistil jsem, že mi pomáhají lépe zvládat různé náročné situace, které mi dávají zabrat. V práci, s dětmi, při ježdění na koni nebo když začínám tiše zuřit při čekání v dlouhé frontě na poště. Uvědomil jsem si, že právě díky tréninku mindfulness jsem dnes mnohem spokojenější, než tomu bývalo dříve.

Tyto techniky učím lidi na kurzech na téma stress management, time management a burnout syndrom. Většinu lidí tyto techniky baví a pomáhají jim. Proto jsem připravil tento online program.

A něco o mně? Roky jsem pracoval s lidmi s postižením, posléze jako manažer a ředitel v neziskovém sektoru. Poslední dobou se věnuji lektorování ve vlastní firmě. Absolvoval jsem výcvik v Gestalt přístupu v osobním a pracovním kontextu, výcvik v koučování Gestalt Essence a další sebezkušenostní i manažerské programy. Mám za sebou řadu retreatů zaměřených na trénink mindfulness a především vlastní dlouholetou praxi.

Jiří Sobek, autor programu